sobota 25. února 2017

Někdo to rád vlažné





Není tomu tak dávno, co sestra doma oznámila, že má novou známost. Prý je to zatím
takové vlažné, pusa proběhla jen jedna a spát spolu plánují nejdřív za měsíc. Datum stanovené ještě
nemají, ale určitě to bude po jedné z takových těch večeří v předražené restauraci, kdy se lidi
navzájem kopou pod stolem a pak si nenápadně šahají mezi nohy.
          Se zářící sestrou přišly otázky. Otázky, kdy už si konečně taky někoho najdu. A kdy to bude
ehm, dýl jak na týden, nezapomněla dodat máma. Tyhle výslechy nejsou můj šálek kávy.
Koneckonců, pětadvacet mi ještě nebylo a celulitidu taky nemám. Pokaždý se vymlouvám na to, že
po večerech nikam nechodím a že dnešní mládeží oblíbené sex aplikace taky nepoužívám. Ještě, že
v metru teď zavedli ten komunikační vagón. 

          Máminy otázky mě provázejí neustále. To má za důsledek mimo jiné i to, že s každým
přijatelným chlapem, se kterým se potkám, si hned představuju, jak by vypadaly naše děti. Stává se
mi to všude. V supermarketu, na rodinnejch oslavách, na oslavách kamarádů, ve škole, v tramvaji, v
letadle, na ulici nebo u doktora. Doktoři se totiž zdáli jako uspokojivá odpověď nejen pro mě, ale i
pro mámu. A tak jsem hodně chodila po doktorech. Když mi po několika mých přesvědčivě
zahraných bolestech čéšky napsali rehabilitace, začala jsem chodit po fyzioterapeutech. Až jsem
narazila na Viktora.
          Při prvním letmém pohledu jsem ho nejprve podrobila vstupnímu testu "jak by vypadaly
naše děti", čímž jsem samu sebe zaměstnala natolik, že i na to svlíkání jsem zapomněla. Viktor mi
tedy přišel pomoct a pro jistotu mě i s péčí uložil na lehátko. Povídal mi o své kamarádce, která za
ním přijede na víkend a půjdou do divadla. Jenom prý neví, jestli kamarádka ví, že jsou doopravdy
kamarádi a né něco víc. Ujistila jsem ho, že jestli si kamarádka vezme výstřih a sukni pod zadek,
tak to asi ještě neví. Viktor mi poděkoval za radu, pochválil spodní prádlo a já odešla s prázdnou.
           Přišla jsem znovu za týden a tentokrát se s hláškou "přece ti s tím zas nebudu muset
pomáhat" svlíkla sama. Viktor mi všelijak kroutil s koleny a mě hrozně vzrušovala představa, že by
mi tak s nima zakroutil i při sexu. Nenápadně jsem se ho zeptala na kamarádku, ale odbyl mě s tím,
že večer byl fajn. Moje ego si to přebralo po svém a nenápadně Viktorovi zadními partiemi
naznačovalo, že tohle by mohl být víc jak fajn večer. On si to bohužel taky přebral po svém a
zhrozil se, že kromě vady čéšek mám i hyperlordózu. Už už jsem se chtěla oblíkat, když se mě
Viktor zeptal, jestli může něco zkusit. Co vám budu povídat, s tímhle zkoušením nemám zrovna
nejlepší zkušenosti, ale rozhodla jsem se tomu dát ještě šanci, UMPRUM přece jen fyzioterapeuti
nestudují. Viktor mi začal masírovat chodidla a já v tu chvíli nevěděla, jestli je to součástí terapie
nebo jestli něco fakt zkouší. V duchu jsem se modlila, aby to byla ta druhá možnost a čekala jsem,
co přijde dál. Viktor, očividně vášnivý masér nohou, se na chodidlech ale nějak zasekl, tak jsem se
rozhodla vzít iniciativu do vlastních rukou. Rozepla jsem si podprsenku, Viktora to doslova
omámilo a skácel se k zemi. Ne zrovna účinek, který jsem zamýšlela, ale třeba to má pán rád
teatrální, říkala jsem si v duchu. Tak jsem si svlíkla i spodek a tanga mu hodila naruby na hlavu.
Viktor furt nic a já už začínala pomalu panikařit. Když už ani ženské pachy, ani facky nezabíraly,
zavolala jsem na sestřičku. Asi vám nemusím popisovat, jak vražedný pohled na mě hodila, zatímco
se snažila vzkřísit omámeného Viktora. Urychleně jsem se oblíkla a po cestě z ordinace si přála, aby
svět byl zase v pořádku a lidi neomdlívali při pohledu na áčka prsa. Když jsem se pak při hlasitým
hvízdání ohýbala na zastávce pro jízdenku, došlo mi, že něco přece jen Viktorovi zůstalo na
památku. Mý předražený hedvábný tanga.
          Měsíc nato jsme měli doma rodinnou sešlost. Přišla i ségra a dělala hrozný cavyky s tím
jejím panicem, kterej se tam měl objevit. Furt jsem čekala nějakýho hipstera, protože se kvůli němu
dělalo veganský kroupoto a vtom se ve dveřích objevil Viktor. Měla jsem dojem, že při pohledu na
mě omdlí znovu. On se ale začal smát a řekl sestře: "Víš, jak jsem ti říkal o tý pacientce, co mi
přivezla za terapii ty hedvábný tanga? No tak to byla tvoje ségra!" Odpověď jsem si pro tentokrát
odpustila. Přece bych sestře neodepřela ten žhavej sex v mejch tangách, kterej se bude konat prej

zas až za měsíc. Ale jeden pozitivní účinek to přece jen mělo: máma se mě na nic už neptá.

Žádné komentáře:

Okomentovat